poniedziałek, 12 marca 2012

notka 2 ♥

5 komentarzy -> nowa notka ♥

no i mamy pierwszą obserwatorkę bloga o nazwie Кароліна, a tu link do jej bloga ...




 całkiem ładnie Ci w tych oczach


jeżeli dziewczyna z Nikonem jest od razu fotografem, to czy ja mając w ręku linijkę jestem spostrzegana jako architekt?


stoisz na półce, na którą ja nigdy się nie dostanę


bo czekać na tego jedynego to jak czekać na deszcz w Afryce


 za dużo wspólnego, żeby nagle żyć osobno


 nie przeklinam, używam tylko partykuły wzmacniającej


 chłopaku? czy istniejesz również w wersji z mózgiem?


 poznaliśmy się przypadkiem, a teraz bez Ciebie nie mogę żyć


 ty nauczyłeś mnie kochać ... potem pokazałeś, że nie warto



 niektóre rzeczy już nigdy nie wrócą i to czasami boli

3 komentarze:

  1. Fajny blog. ;d
    Obserwuję, mogę liczyć na to samo?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy blog , zapraszam do mnie . obserwuje i liczę na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń