środa, 7 marca 2012

notka 1 ♥

5 komentarzy - następna notka <3



uwielbiam to chamstwo w jego oczach


to głupie serce nadal przyśpiesza słysząc twoje imię


 ja Ci miłość wyznaje, a ty mi z lubieniem wyjeżdżasz


jestem skomplikowana, problematyczna i mam zbyt dużo do powiedzenia, jednak wciąż milczę


 nie musisz pytać czy Cie kocham, to już zostało potwierdzone naukowo


 - zgadnij kotku co mam w środku?

- egoistycznego pustaka, bez jakichkolwiek uczuć


samym paczeniem mnie nie poznasz


chciałabym mieć tą cholerną pewność, że będziesz mnie kochał na zawsze


gdyby śmiech trenował mięśnie brzucha, miałabym kaloryfer


z Tobą jest jak z prezentami na n-k, też znikasz po miesiącu

5 komentarzy:

  1. Fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog i teksty :) szczególnie nie wiem czemu ostatni mi się podoba XD oby tak dalej...

    Ps: zapraszam do mnie http://invenit.blog.onet.pl/ chętnie poznam twoją opinie o moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny , blog licze na więcej notatek ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Supcio blog, naprawdę ;D /..!!

    aladabrowskazmazurxd

    OdpowiedzUsuń
  5. megga notatka ;]]

    podoba mi się

    pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń